вторник, 28 июня 2016 г.

კრიტერიუმი
1-4
5-6
7-8
9-10
ტექსტის შინაარსის წაკითხვა,გაგება
კითხულობს გაურკვევლად და შეცდომებით
ამოიცნობს ფაქტობრივ ინფორმაციას
კითხულობს და იგებს ნაცნობ ტექსტს,ამოიცნობსსაკომუნიკაციო სიტუაციას
შეუძლიაგანსაზღვროს
კითხვის მიზანი და იყენებს
ბს სხვადასხვა ტექნიკას,
იგებს ინტერვიუს,
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება შინაარსის გაგების  გაადვილების მიზნით




მონოლოგური
მეტყველება




ლექსიკური მარაგის განმტკიცება და გამდიდრება





 სასწავლო პროექტი
პროექტის სახელწოდება
ჩვენი მეზობლები
პროექტის მთავარი თემა
მეზობელი ქვეყნების კულტურა და ტრადიციები
პროექტის აქტუალობა
მოცემულ პროექტი აქტუალურია იმით რომ  მოსწავლეები მიიღებენ მეტ ინფორმაციას მეზობელი ქვეყნების კულტურისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ,გაეცნობიან უცხოენოვან თანატოლთა შეხედულებებს,
აზრებს
პროექტის მიზნები
მოსწავლეები შეიძენენ ჯგუფში ჩართულობის უნარ-ჩვებებს,მონაცემთა შეგროვებას,დაკვირვებისა და აღქმის უნარს,მიეჩვევიან კვლევას,პროექტის მიმდინარეობის პროცესში ისტ-ის გამოყენებას,
ვადები/ხანგრძლივობა
მონაწილეთა ასაკი

1 კვირა
13-14წელი
მოსალოდნელი შედეგები
უცხ.ს.//.28:უცხ.ს.//.29:
უცხ.ს.//.30:უცხ.ს.//.33
უცხ.ს.//.36:უცხ.ს.//15
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი
რესურსები
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი,პროექტორი,რუკა,ვიდეომასალა,გეოგრაფიული ატლასი.










პროექტის მსვლელობა
პროექტის მონაწილეები შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით დაიყოფიან ჯგუფებად,თითოეული ჯგუფი ირჩევს
კონკრეტულ ქვეყანას მაგ:სომხეთი,აზერბაიჯანი,უკრაინა,რუსეთი.ჯგუფები მოიძიებენ ინფორმაციას ქვეყნის ტერიტორიის,საზღვრების ,მოსახლეობის,ეროვნებების შესახებ.შექმნიან სლაიდებს ბროშურებს
 და პრეზენტაციის სახით წარმოადგენენ.პროექტის ბოლოს ჯგუფები თავად შეაფასებენ ერთმანეთის ნაშრომებს და მისცემენ შეფასებებს მასწავლებელთან ერთად











პროექტის ფასილიტატორი
ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა
კობა ჭელიძე

Chelidze koba69@gmail.com












Комментариев нет:

Отправить комментарий